بزرگ کردن کوچک کردن اندازه اولیه

زيارت آنلاين

آنلاین

مهمان: 11
کاربر: 0
در این صفحه: 3
تعداد کاربران: 3786, جدیدترین کاربر: online2016

تاريخ / زمان

 












































قرچک – ابتکار:/ مسابقات بدمينتون بانوان جام رمضان تهران كه با حضور شركت كنندگاني از استان تهران همراه بود پايان يافت.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - چهارشنبه 31 تير 1394 - 19:51:13    خواندن / ارسال نظرات :0



پاکدشت – ابتکار:/ شهردار فرون آباد از تعامل مثبت شهرداری و اداره کتابخانه های شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: تاکنون تمامی تعهدات مبنی بر واریز مبالغ از محل نیم درصد درآمد وصولی به کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت انجام شده است.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 30 تير 1394 - 17:19:26    خواندن / ارسال نظرات :0



ورامین – ابتکار:/ محمد حیدری سرپرست بخشداری جواد آبادورامین-وارنانیوز: بخشدار جوادآباد در نشست مشترک ادارات این بخش گفت: وحدت و همدلی بین مسئولین راههای توسعه بخش جواد آباد را هموار خواهد کرد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 30 تير 1394 - 17:18:46    خواندن / ارسال نظرات :0



پیشوا – ابتکار:/ رئیس اداره بهزیستی پیشوا از برگزاری جشنواره ریشه کهن، نهال نوین به مناسب هفته بهزیستی در این شهرستان خبر داد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 30 تير 1394 - 17:18:30    خواندن / ارسال نظرات :0



پاکدشت – ابتکار:/ تیم بوکس پاکدشت با تیمی متشکل از سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در مسابقات چهارجانبه جام قهرمانی این مسابقات را روی سر برد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 30 تير 1394 - 17:17:56    خواندن / ارسال نظرات :0



قرچک – ابتکار:/ معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه قرچک یک شهرستان نوپاست و ساختار اداری آن هنوز تکمیل نشده نیازمند سازماندهی دقیق است.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 29 تير 1394 - 23:04:29    خواندن / ارسال نظرات :3



ورامین – ابتکار:/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت:استفاده از ارکستر و موسیقی به نام اهل بیت شایسته نیست.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 29 تير 1394 - 23:04:20    خواندن / ارسال نظرات :2



پیشوا – ابتکار:/ دومین دوره مسابقات  فوتسال جام رمضان ویژه مهاجرین پنجشنبه شب با قهرمانی تیم محبان المهدی به پایان رسید.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 29 تير 1394 - 23:01:49    خواندن / ارسال نظرات :2



پاکدشت – ابتکار:/ عصر امروز آسمان شهرستان پاکدشت شاهد حضور ناگهانی ابرهای تیره و باران زا بود و کمتر کسی انتظار بارش باران رحمت الهی را در آخرین روزهای تیرماه داشت.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 29 تير 1394 - 23:01:26    خواندن / ارسال نظرات :2



قرچک – ابتکار ورامین: مراسم معارفه مسعود مرسل پور به عنوان فرماندار جدید شهرستان قرچک برگزار شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 29 تير 1394 - 23:01:08    خواندن / ارسال نظرات :2
برو به صفحه   <<        >>  



خوش آمدید

نام کاربری:

کلمه عبور:


به خاطر داشتن

[ ]
[ ]
[ ]

جستجو پایگاه خبری رامین

آمارگیر

بازدید از این صفحه امروز
کل بازدید ها: 455
تعداد نفرات بازدید کننده: 15

بازدید از این صفحه در کل
کل بازدید ها: 247923
تعداد نفرات بازدید کننده: 52132

کل سایت
کل بازدید ها: 327155
تعداد نفرات بازدید کننده: 74060

اوقات شرعي


 

اخبار در سال 1395

شید سچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

پست الکترونیکی