بزرگ کردن کوچک کردن اندازه اولیه

زيارت آنلاين

آنلاین

مهمان: 8
کاربر: 0
در این صفحه: 1
تعداد کاربران: 3715, جدیدترین کاربر: Amyyai43

تاريخ / زمان

 












































شهرستان ورامین سال - 91

شرق تهران – پاکدشت خبرنگار ابتکار :  در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس همایش زنان ایثارگر شهرستان پاكدشت با حضور مسئولین و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان شهرستان درکانون فرهنگی شهدای پاکدشت برگزار شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 3 مهر 1391 - 07:19:05    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

شرق تهران – ورامين خبرنگار ابتكار : به مناسبت هفته دفاع مقدس  و هماهنگ شدن آن با بازگشایی بهار تعلیم وتربیت (مدرسه)  کانون بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهید مطهری سپاه ناحیه  شهرستان پیشوا باهماهنگ کردن برپایی زنگ مدارس  در شهرستان  . . .



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - يكشنبه 2 مهر 1391 - 10:05:12    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

شرق تهران : قرچک - خبرنگار ابتكار : در دومین شب برگزاری یادواره شهدای تخریب مانور سردار شهید حسین ایرلو در محل اقبالیه برگزار شد و صحنه هایی از عملیات کربلای 5 و مناطق جنگی شلمچه و ... از دفاع مقدس این صحنه ها در یک نگاه و سایز کوچک تر توسط سپاه پاسداران و بسیجیان سلحشور، باشکوه و جلال به اجرا در آمد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - يكشنبه 2 مهر 1391 - 06:21:02    خواندن / ارسال نظرات :1



ورامين - خبرنگار ابتكار : همزمان با اول مهرماه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان ورامین برگزار گردید.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 1 مهر 1391 - 08:40:56    خواندن / ارسال نظرات :9



تیتر

ورامين - خبرنگار ابتكار : امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به هفته دفاع مقدس موج اسلامگرایی در دنیا را حاصل فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت:از اسوه های شجاعت غافل نشویم.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 1 مهر 1391 - 08:34:56    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

ري – خبرنگار ابتكار : استاندار تهران درباره انتخاب شهردار شهر ری گفت: شهر مستقل ری، شهردار مستقل می خواهد و این امر بزودی محقق می شود.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 1 مهر 1391 - 07:01:14    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان دماوند - فیروزکوه سال 91

فیروزکوه-  خبرنگار ابتكار : امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت : بزرگترین درس دوران دفاع مقدس تبدیل تهدیدها به فرصت بود که دستاوردهای آن برای کل جهانیان به اثبات رسید.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 1 مهر 1391 - 06:56:37    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

ورامین – خبرنگار ابتكار : سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گفت : پس از اجرای رزمایش عملیاتی شهدای تخریب در شهرستان ورامین، این منطقه به شهرک سینمایی تبدیل می شود.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 1 مهر 1391 - 06:52:26    خواندن / ارسال نظرات :0



برگزاری  رزمایش مدافعان حریم ولایت

پنجشنبه:30/06/91همایش بسیج جامعه زنان وتجلیل از 600نفراز خواهران ایثار گران در دفاع مقدس در سالن هلال احمرپیشوا



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - جمعه 31 شهريور 1391 - 09:41:32    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

ورامين – خبرنگار ابتكار : فتح اله فرجی فرمانده بسیج حوزه اصناف طی جلسه ای با فرماندهان زیر مجموعه حوزه اصناف برنامه های هفته دفاع مقدس را بشرح ذیل برشمردند.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - پنجشنبه 30 شهريور 1391 - 07:38:39    خواندن / ارسال نظرات :0
برو به صفحه   <<        >>  



خوش آمدید

نام کاربری:

کلمه عبور:


به خاطر داشتن

[ ]
[ ]
[ ]

جستجو پایگاه خبری رامین

آمارگیر

بازدید از این صفحه امروز
کل بازدید ها: 188
تعداد نفرات بازدید کننده: 41

بازدید از این صفحه در کل
کل بازدید ها: 133351
تعداد نفرات بازدید کننده: 36075

کل سایت
کل بازدید ها: 188872
تعداد نفرات بازدید کننده: 53495

اوقات شرعي


 

اخبار در سال 1393

شید سچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
 

پست الکترونیکی