بزرگ کردن کوچک کردن اندازه اولیه

زيارت آنلاين

آنلاین

مهمان: 4
کاربر: 0
در این صفحه: 3
تعداد کاربران: 3709, جدیدترین کاربر: qC2pV5wF5w

تاريخ / زمان

 












































عکس 

ورامین – خبرنگار ابتکار : با سابقه ترین امام جمعه کشور وعده های بی عمل دولت در مهار گرانی ها را تقبیح نموده و خاطر نشان ساختند:اگر دولت نمی تواند گرانی را مهار نماید اعلام کند تا خود مردم فکری کنند.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 18 شهريور 1391 - 04:55:23    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

ورامین – خبرنگار ابتکار: میرزایی مطلق اظهار داشت یکی از معضلات این شهرستان مواد مخدر است که آثار مختلفی در جامعه دارد وقتی پرونده های حقوقی یا خانواده را مشاهده می کنید ناشی از مواد مخدر است همچنین اگر پرونده های سرقت را بررسی کنید می بینید ناشی از مواد مخدر است.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - پنجشنبه 16 شهريور 1391 - 04:59:16    خواندن / ارسال نظرات :0



لیست عکس ها

به قلم طاهر میرزاکریمی با یکی از دوستان صحبت می کردم ، که از یک مراسم جشن طلاق صحبت می کرد . با خود فکر کردم واقعاً که این مراسم دیدنی است . با توجه به اینکه این حقیر به لحاظ ارتباط کاری در هفته دو روز با این موضوع برخورد دارم و این هم یک نوع دیگری از طلاق های توافقی است ، برایم جالب بود ، گفتم به عنوان سر مقاله این شماره برای خوانندگان ابتکار بنویسم . حال توجه بفرمایید !!!



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - پنجشنبه 16 شهريور 1391 - 04:54:30    خواندن / ارسال نظرات :1



شهرستان ورامین سال - 91

ورامین – خبرنگار ابتکار: در هفته دولت مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر در سالروز تخریب بقیع (ع) توسط دژخیمان آل سعود توسط پایگاه امام رضا از بسیج اصناف شهرستان ورامین به همت فتح الله فرجی فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین و اعضای شورای این پایگاه . . .



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - پنجشنبه 16 شهريور 1391 - 04:48:00    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

پیشوا – خبرنگار ابتکار : به منظور هماهنگی بیشتر در برگزاری  برنامه های  هفته دفاع مقدس ، جلسه کمیته های اجرایی هفته دفاع مقدس در شهرستان پیشوا تشکیل جلسه داد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - چهارشنبه 15 شهريور 1391 - 07:48:54    خواندن / ارسال نظرات :1



شهرستان ورامین سال - 91

ورامین – خبرنگار ابتکار : مصطفی کارخانه سرمربی موفق والیبال در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری اسوه نیوز با اشاره به سوابق مردم ورامین در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، مردم این دیار را پیشگام در عرصه دفاع از ولایت و مرجعیت دانست.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - چهارشنبه 15 شهريور 1391 - 07:46:21    خواندن / ارسال نظرات :1



شهرستان ورامین سال - 91

ورامین خبرنگار ابتکار : جلسه شورای اداری شهریور ماه شهرستان ورامین با حضور مهندس ترکی معاون اداری و مالی و برنامه ریزی استانداری تهران و مهندس منصوری فرماندار و معاونین سیاسی وامنیتی و اداری و مالی و عمرانی فرمانداری ، میرزایی مطلق رئیس دادگستری ، حسینی دادستان ، بخشداران ، شهرداران و امام جمعه شهر قرجک و سایر اعضای شورای اداری و روسای ادارات و نهاد ها و دستگاه های اجرایی در سالن شهید رجایی فرمانداری ورامین تشکیل گردید.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - چهارشنبه 15 شهريور 1391 - 07:45:10    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

پاکدشت - خبرنگار ابتکار: به گزارش روابط عمومی شهرداری  شورای اسلامی شهر پاکدشت خراسانی شهردار پاکدشت در جلسه با پیمانکاران شهرداری بر دقت و سرعت توام با بکار گیری دانش روز و هنر و زیبایی و کیفیت مطلوب در اجرای پروژه ها تاکید کرد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 14 شهريور 1391 - 13:34:54    خواندن / ارسال نظرات :1



شهرستان ورامین سال - 91

پاکدشت - خبرنگار ابتکار: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت گفت: در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، هنرجویان سینمای جوان موفق به ساخت فیلم کوتاه در این دوره از کلاس‌ها شدند و در اختتامیه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 14 شهريور 1391 - 13:33:37    خواندن / ارسال نظرات :0



شهرستان ورامین سال - 91

ورامین خبرنگار ابتکار : مدیرعامل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات شهرستان ورامین با اعلام اینکه دانش آموزان ورامینی سفیر مبارزه با دخانیات می شوند گفت: طرح سفیر دانش آموزی یک بحث و بسته فرهنگی آموزشی است که بر روی فرهنگ دانش آموزان، اولیا و مربیان به صورت همزمان کار می کند .



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 13 شهريور 1391 - 07:06:16    خواندن / ارسال نظرات :0
برو به صفحه   <<        >>  



خوش آمدید

نام کاربری:

کلمه عبور:


به خاطر داشتن

[ ]
[ ]
[ ]

جستجو پایگاه خبری رامین

آمارگیر

بازدید از این صفحه امروز
کل بازدید ها: 56
تعداد نفرات بازدید کننده: 21

بازدید از این صفحه در کل
کل بازدید ها: 129228
تعداد نفرات بازدید کننده: 35525

کل سایت
کل بازدید ها: 184363
تعداد نفرات بازدید کننده: 52853

اوقات شرعي


 

اخبار در سال 1393

شید سچپج
 
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پست الکترونیکی