بزرگ کردن کوچک کردن اندازه اولیه

زيارت آنلاين

آنلاین

مهمان: 9
کاربر: 0
در این صفحه: 3
تعداد کاربران: 3790, جدیدترین کاربر: chanyuan

تاريخ / زمان

 












































قرچک – ابتکار:/ مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک با محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 9 شهريور 1394 - 22:19:21    خواندن / ارسال نظرات :0



پیشوا – ابتکار:/ سید مهدی محور رکورددارطناب زنی ایران، مسیر دامنه تا قله دماوند راطناب زد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - دوشنبه 9 شهريور 1394 - 22:19:13    خواندن / ارسال نظرات :0



پیشوا – ابتکار:/ فرماندار پیشوا به همراه معاونین، بخشداران و سایر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت هفته دولت با مردم روستای یوسف رضا دیدار کرد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - يكشنبه 8 شهريور 1394 - 20:41:58    خواندن / ارسال نظرات :0



ورامین – ابتکار:/ جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر دیار پانزده خرداد طی نامه ای خطاب به دکتر میرزاده از ارائه خدمات ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده شهدا تقدیرکردند.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - يكشنبه 8 شهريور 1394 - 20:41:47    خواندن / ارسال نظرات :0



قرچک – ابتکار:/ فرماندار شهرستان قرچک، مطابق معمول یکشنبه ها به دیدار با شهروندان این شهرستان پرداخت تا در جریان مشکلات آنها قرار بگیرد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - يكشنبه 8 شهريور 1394 - 20:40:05    خواندن / ارسال نظرات :0



پاکدشت – ابتکار:/ به مناسبت هفته دولت، ملاقات مردمی فرماندار و مسئولین شهرستان با مردم قبل از اقامه نماز عبادی – سیاسی جمعه برگزار شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - يكشنبه 8 شهريور 1394 - 20:38:48    خواندن / ارسال نظرات :0



پیشوا – ابتکار:/ به مناسبت هفته دولت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

 



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - يكشنبه 8 شهريور 1394 - 20:38:41    خواندن / ارسال نظرات :0



پیشوا – ابتکار:/ فرماندار پیشوا به مناسبت هفته دولت با خانواده شهید اسماعیل هداوند میرزایی دیدار کرد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 7 شهريور 1394 - 19:57:19    خواندن / ارسال نظرات :1



ورامین – ابتکار:/ اکران فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) اثر ماندگار مجید مجیدی از امروز در تنها سینمای جنوبشرق استان تهران آغاز شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 7 شهريور 1394 - 19:55:19    خواندن / ارسال نظرات :0



قرچک – ابتکار:/ نوجوانان ملي پوش واليبال شهرستان قرچك همدلي را عامل اصلي كسب مدال برنز مسابقات جهاني دانستند.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - شنبه 7 شهريور 1394 - 19:55:09    خواندن / ارسال نظرات :1
برو به صفحه   <<        >>  



خوش آمدید

نام کاربری:

کلمه عبور:


به خاطر داشتن

[ ]
[ ]
[ ]

جستجو پایگاه خبری رامین

آمارگیر

بازدید از این صفحه امروز
کل بازدید ها: 1340
تعداد نفرات بازدید کننده: 17

بازدید از این صفحه در کل
کل بازدید ها: 309863
تعداد نفرات بازدید کننده: 53703

کل سایت
کل بازدید ها: 397574
تعداد نفرات بازدید کننده: 76038

اوقات شرعي


 

اخبار در سال 1395

شید سچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
 

پست الکترونیکی