بزرگ کردن کوچک کردن اندازه اولیه

زيارت آنلاين

آنلاین

مهمان: 9
کاربر: 0
در این صفحه: 3
تعداد کاربران: 3787, جدیدترین کاربر: wxm

تاريخ / زمان

 












































پاکدشت – ابتکار:/ فرماندار پاكدشت مهندس صادقي با تاكيد براينكه سرمايه امروز نيروي انتظامي اقتدار معنوي است گفت:‌مردم بايد همواره از عملكرد نيروي انتظامي مطلع باشند و امينت امروز را مدیون شما هستیم.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 18:12:45    خواندن / ارسال نظرات :0



پیشوا – ابتکار:/ محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان به اتفاق جمعی از مسئولان ورزشی امروز(چهارشنبه)  با محمد اشتری جوان کشتی گیر و دارنده مقام استانی دیدار کرد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 18:11:30    خواندن / ارسال نظرات :0



قرچک – ابتکار:/ جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان قرچک به منظور برنامه ریزی های لازم و هماهنگی ادارات منطقه برای اجرای برنامه ها برگزار شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 18:07:48    خواندن / ارسال نظرات :0



ورامین – ابتکار:/ طی نشستی فعالیتها و عملکرد یک سال گذشته پایگاه بسیج شهدای پانزده خرداد ورامین شرکت آبفای جنوب شرقی مورد ارزیابی قرار گرفت.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 18:07:32    خواندن / ارسال نظرات :0



پاکدشت – ابتکار:/ به مناسبت سالروز شهادت امام ششم شیعیان ، مراسم با شکوه مدیحه سرایی و عزاداری در همه مساجد و حسینیه ها به ویژه حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان پاکدشت برگزار شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 20 مرداد 1394 - 21:08:04    خواندن / ارسال نظرات :0



ورامین – ابتکار:/ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و طبق یک سنت چندین ساله، عزاداری پیاده علما و روحانیون و مردم شهرستان ورامین برگزار شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 20 مرداد 1394 - 21:07:35    خواندن / ارسال نظرات :0



پاکدشت – ابتکار:/ فرماندار شهرستان پاکدشت از آغاز عملیات عمرانی کمربندی پاکدشت توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در آینده نزدیک خبر داد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 20 مرداد 1394 - 00:02:04    خواندن / ارسال نظرات :0



قرچک – ابتکار:/ مسابقات کاراته بانوان انتخابی کشور در سالن محمدنیا شهر تهران برگزار شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 20 مرداد 1394 - 00:01:35    خواندن / ارسال نظرات :0



قرچک – ابتکار:/ اولین جلسه اداره ورزش و جوانان قرچک با دهیاران شهرستان جهت برگزاری مسابقات بومی، محلی برگزار شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 20 مرداد 1394 - 00:01:02    خواندن / ارسال نظرات :0



پاکدشت – ابتکار:/ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت گفت: این واحد متخلف به دلیل انجام اقدامات دندانپزشکی و دندان‌سازی بدون مجوز قانونی با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و عوامل نیروی انتظامی پلمپ شد.



[ ادامه مطلب... ]


توسط : admin - سه شنبه 20 مرداد 1394 - 00:00:44    خواندن / ارسال نظرات :0
برو به صفحه   <<        >>  



خوش آمدید

نام کاربری:

کلمه عبور:


به خاطر داشتن

[ ]
[ ]
[ ]

جستجو پایگاه خبری رامین

آمارگیر

بازدید از این صفحه امروز
کل بازدید ها: 151
تعداد نفرات بازدید کننده: 15

بازدید از این صفحه در کل
کل بازدید ها: 264396
تعداد نفرات بازدید کننده: 52856

کل سایت
کل بازدید ها: 346612
تعداد نفرات بازدید کننده: 74993

اوقات شرعي


 

اخبار در سال 1395

شید سچپج
 
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پست الکترونیکی